Veelgestelde vragen

Ons webhosting platform ondersteunt IMAP, dit is een protocol waarmee email gesynchroniseerd kan worden. Om de mail in te stellen gebruik je de volgende gegevens:
IMAP

Inkomend
Serveradres: host.danteck.nl
Poort: 993 (of port 143 zonder versleuteling)
Gebruikersnaam: (je volledige mailadres)
Wachtwoord: (je gekozen wachtwoord)

Uitgaand

Serveradres: host.danteck.nl
Poort: 587 (of 25 zonder versleuteling)
Authenticatie verplicht
Gebruikersnaam: (je volledige mailadres)
Wachtwoord: (je gekozen wachtwoord)

Als je Outlook gebruikt dan zoekt Outlook automatisch de juiste gegevens op middels autodiscovery. Wanneer je jouw mailaccount ook op je telefoon wilt hebben dan kan het zijn dat er om een server gevraagd wordt.

Gegevens:
Serveradres: mail.danteck.nl
Domein: leeglaten
Mailadres: je volledige mailadres
Gebruikersnaam: je volledige mailadres

Wanneer je gevraagd wordt om wat voor server het gaat druk dan op Exchange Server, of kies voor de optie ActiveSync.

Elke dag worden er een back-up gemaakt van het Hostingplatform. De back-up draait s’avonds en wordt op twee verschillende locaties bewaard. Wil je iets terugzetten? stuur dan even een verzoek via het klantpaneel.

Alle diensten hebben een opzegtermijn van 1 maand. Tenzij anders overeen gekomen.
Met uitzondering van:

  • Domeinnamen
  • Kortingacties over langere periodes

Wanneer je een webhosting bestelt worden de gegevens per mail verstuurd. In deze mail vindt je jouw persoonlijke inloggegevens voor het klantpaneel en het webhosting account.

Wanneer je je webhostingsgegevens kwijt bent kun je deze resetten via het klantpaneel ga hiervoor naar mijn diensten > hostingpakket > wachtwoord resetten

Je kunt betalen via iDeal, Paypal of automatisch incasso.

Ontevreden over jouw dienst? Klachten kun je mailen naar support@danteck.nl en worden binnen 24 uur beantwoord.

Ransomware versleuteld bestanden en vraagt vervolgens losgeld om de bestanden weer terug te krijgen. Steeds vaker zijn bedrijven de dupe van dit soort virussen.

Bij Danteck hebben we een vijf tal preventiemaatregelen genomen:

  • Dagelijkse automatische back-up

Het is mogelijk om individuele bestanden, mails, SQL databases tot complete server terug te zetten. Door het maken van dagelijkse back-up houden we jouw data veilig.

  • 2FA Online Werkplek

Met two factor authenticatie voorkomen we dat iemand anders met jou wachtwoord inlogt. Je ontvangt een tweede wachtwoord op je mobiel die alleen van jou is.

  • Antivirus, Antispam

Zowel op netwerkniveau als op het werkstation zijn we uitgerust met ESET antivirus.

  • Monitoring

Bij uitbraak van een virus zien we pieken ontstaan op onze server. We weten dat er iets aan de hand is en kunnen daardoor snel ingrijpen.

  • Beperkte rechten

Niet iedereen hoeft rechten te hebben om bepaalde software te kunnen installeren. Door rechten in te perken voorkomen we dat een virus (per ongeluk) geïnstalleerd wordt.

Je antwoord niet gevonden?